ZtorZillen

2014-09-23
12:17:00

"Barnsubstitut"
 
Seriöst...
Ibland blir jag så trött på alla problem..och alla människor som är seriösa. Ibland vill jag bara larva mig lite.
Lätta upp stämningen och få folk att le. Så emellanåt får jag och sambon för oss att publicera "bebis"-foton. Eller Bebissubstitutsfoton, som han kallar det.
Idag köpte vi en till bil...och så klart publicerar vi en bild på facebook om det!
Mina vänner tar det för vad det är: humor, de som inte tycker att det var lite sött eller roligt, ni behöver inte bry er!
 

Kommentarer:
#1: CG

Ha ha, det var en rolig idé!

Då vi inte heller har barn, så brukar vi lägga ut lite bilder på våra katter istället ;-)

/C

2014-09-23 @ 20:13:15
#2: Anneli

Klockrent juh :D

2014-09-26 @ 19:03:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: