ZtorZillen

2014-10-06
21:07:01

Yoga-lunk
 
Idag har jag sådan träningsvärk att jag har funderat både en och två gånger på vilka andra ursäkter jag kan tänkas ha för att inte genomföra dagens träningspass..
Slutligen bestämde jag mig för att köra 40 min yoga.
Träning, men ändock inte så tufft att det påfrestar knät i någon större bemärkelse.
Stolt över mig själv att jag ändå gjorde det!
 
I helgen ska vi resa till Götet och hälsa på svärmor. DÅ lär det ju inte bli så mycket träning, varför jag försöker få in mina fem pass nu tills på fredag. Vi får se hur det går!
 
 
 

Kommentar:

Ser så himlans enkelt ut när man kan det likadant när yogagirl är i farten.
Ska nog ta mig tid och lära mig mer om detta.

Svar: Ja, det är bättre träning än vad man kanske tror..! Utmanande också!
pcoslife.blogg.se

2014-10-07 @ 19:55:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: