ZtorZillen

2014-10-05
19:24:52

PT-pass!
 
 
 
Vikt 92, 1 kg. (+0,1 kg från förra träningen)
Första delmål: under 90 kg.

Fy f*n va jag är stolt över mig själv!
Jag överlevde ännu ett pass med PT Anton...(som för övrigt var lite lätt sadistisk idag).
Jadå..idag var det två veckor sedan sist. Så det var bara att pallra sig upp och göra sig redo för ännu ett pass med PT Anton. Det var faktiskt jätteroligt, samtidigt som jag nog aldrig har svettats mera i hela mitt liv...det skulle vara undantaget då jag sprang i 60 minuter i sträck första gången...då jag kunde vrida ut svetten från tshirten.. I alla fall var det tydligt rumpfokus och balans (flera övningar på yoga/pilates-bollen). Anton frågade flera gånger: "känns det i rumpan?".
Hade lust att slå till honom. Det värkte som ett as i röven efteråt...och under passet!
Men å andra sidan så är det ju bra, jag tänker; ska jag ändå träna så ska det kännas.
 
Ännu ett plus på vågen, det var då *pip*! Va trött jag blir!
Jag är naturligtvis glad att det inte var ett större plus...men hade inte vart fy skam med ett minus heller..
Nästa gång vi ses, ska det banne mig vara ett minus, det kan ni skriva upp!
Det som blir anorulunda denna gång är att vi vrider upp tempot.
Nu är målet att jag ska träna minst 5 ggr/veckan.
Denna vecka har jag funderat mycket på det här med vikt, och vad det är jag vill uppnå med min träning.
Vad är viktigast?
Jag har i alla fall pratat med Anton och med min näringsfysiolog G och bestämt mig för att satsa på den naturliga varianten. Inget pulver alltså. Men jag fortsätter att gå på Itrim för stödet i gruppträffarna!
 
Maten har fungerat kanon de senaste två veckorna, allt enligt planering.
Har ökat på fettet lite bara, på inrådan av Anton. Har helt uteslutit frukt och bär.
Träningen har också fungerat kanon. Denna vecka har jag fått in fyra styrkepass och ett konditionspass.
Jag har tränat rehabövningar för knät varje dag och utvecklingen är otrolig!
Jag kan numera sova en hel natt, utan att bli väckt av ett knä som värker!
Att gå i trappor fungerar också bättre och det är inte lika "hackigt" när jag går.
 
 
Fick också tips hur jag ska klara Crow, så det är mitt mål till nästa session!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: