ZtorZillen

2014-10-16
19:44:38

Buzzning Mofibo
 
Äntligen ska jag få buzza något igen!
Denna gång är det Mofibo!
En app där man kan läsa böcker.
Jag älskar ju böcker.
Genuint älskar. Jag gillar känslan av att dofta på en ny bok. Att läsa baksidan.
Bläddra lite, börja läsa. Tanken att läsa böcker via mobilen, har för mig varit lite intressant, samtidigt som jag inte "vågat" ta steget. Jag har trott att jag kommer sakna känslan av att bläddra. Å andra sidan trodde jag detta när jag började lyssna på ljudböcker också.
MEN nu har jag fått möjligheten att testa detta via Buzzador, och jag ska ge det en ärlig chans.
Hittills har jag positivt intryck och jag gillar att man kan lägga upp sin egen "önskelista" med böcker man vill läsa. Man kan läsa flera böcker samtidigt, om man nu skulle vilja det. Appen sparar också vilken sida man är på...så det behöver jag inte komma ihåg (plus i kanten..annars hade jag faktiskt tyckt att det var ganska meningslöst...).
 
Jag återkommer lite senare, när jag provat denna lite mer!
Är det någon av er där ute som har denna app eller någon annan med samma funktioner?
Vore intressant att höra vad ni andra tänker är för- och nackdelar med denna form av läsning..
 

Kommentar:
#1: Susanness

Tassar in och önskar dig en underbar lördag.
Kramkram

2014-10-18 @ 11:05:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: