ZtorZillen

2014-10-04
22:15:42

Kondition
 
Tränade kondition idag. På crosstrainern, ett förinställt program med intervaller/backträning.
Det blev en utmaning för knät, men det gick bra. Målet var 40 minuter, och det klarade jag galant!
Heja mig!
Tränade så hårt att mascaran rann..hehehe...bjuder på en bild på det!
Mitt nya liv har börjat..och jag måste säga att hittills mår jag bra.
Jag känner att min kropp njuter av att träna varje dag.
Mitt nya mål är nu 5 ggr/vecka då jag ska köra riktigt tuffa pass. Denna vecka har jag nu gjort fyra pass..
Imorgon kommer PT Anton hem till mig..och då kör vi pass nummer 5 samt så kommer vi planera lite utöver..
Hur ser livet ut framöver...vilka kosttillskott ska jag ta? Hur ska jag lägga upp träningen osv?
 
På återtränande!

Kommentar:

Å vad spännande och vad duktig du är som crossat.
Heja dig

Kan du inte berätta vilka kosttillskott du ska ta om du ska ta några?

Själv har jag hitta mitt lösenord till andra bloggen så där kommer jag fortsätta blogga nu, smaljeansen.blogg.se

2014-10-05 @ 10:43:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: