ZtorZillen

2014-06-04
22:48:00

Invigning!
Igår kväll...då var det invigning av vårt nya gym.
Det är nämligen så att vi har ett extra rum nu i det nya radhuset!
3 sovrum och ett vardagsrum. Ett av sovrummen är gym, ett pysselrum/kontor och ett sovrum.
Gymmet invigdes igår med lite joggning på löpbandet. Då jag inte hittade mina skor, blev det barfota löpning...
Dessvärre blev det då bara 17 minuter, sedan fick jag ont i fotsulorna och det kändes som om de brann!
Antar att det var för länge sedan jag faktiskt sprang barfota på riktigt, nu är ju fötterna "bortskämda" med att jag tränar med mina fivefingers!
Det var tusen år sedan jag löptränade sist, det var så kul!
Vem hade kunnat ana att jag skulle gilla att springa? Inte jag i alla fall!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: