ZtorZillen

2014-06-27
12:12:00

Crow-pose
 
 
Nu har jag påbörjat en 30-dagars yoga utmaning!
Dag ett avklarad! Igår gjorde jag crow-pose...och klarade den i typ en sekund...jag blev så glad att jag skrek ut "yes" samtidigt som jag höjde ena handen...med det naturliga resultatet att jag ramlade ihop!
Som tur är så har vi klätt in hela gymmet i träningsmattor (på golvet). Det är skumgummimattor så det lindrade ju fallet och jag skadade mig inte...lyckan/euforin räckte långt in på kvällen..och idag är viss lycka fortfarande kvar.
Har en stark känsla av "inget är omöjligt" idag!
 
 
 

Kommentarer:
#1: Linda

Wow, det är ju sjukt imponerande! Jag provade den posen för ett tag sedan och lyckades inte ens i närheten. Häeligt jobbat!

Svar: Tack, Linda!
pcoslife.blogg.se

2014-06-27 @ 14:14:43
#2: A

Den kan inte jag. Duktiga du!

2014-06-29 @ 20:21:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: