ZtorZillen

2014-06-02
21:45:40

Buzzning Post it Super sticky notes
 
Jag är ju Buzzador (klicka på länken så kommer du till Buzzador) -du kan också säga till så kan jag bjuda in dig att bli Buzzador du med! Något som är jättekul faktiskt. Jag får vara med och prova nya produkter och sprida små prover till mina vänner som också får testa produkten. Just nu provar jag Post it super sticky notes!
Det som jag tycker är roligt är att man ska vara ärlig. Liksom brutal. Ingen bullshit. Ingen falsk pepp-pepp-reklam...utan rätt upp och ner, vad tycker jag! Vad tycker du? Vi provar tillsammans!
Äntligen kom jag med i en buzzador-kampanj! Över ett år sedan sist...
Denna gång är det de nya postit-lapparna som ska buzzaz!
 
 
Enligt produktinformationen ska dessa postit-lappar fungera på de flesta material. Jag är naturligtvis inte sämre än att jag måste testa detta. De fungerar som vanligt i kalendern på jobbet. Kontorsmaterialsinköpare A på jobbet konstaterar att de fäster bra och att de går att använda flera gånger för klistret håller sig bättre än de vanliga postit vi har på jobbet! Bra att veta!
 
 
En kollega M var lite down efter ett möte, som lite pepp fick hon en klapp på axeln och några minuter senare hörde jag henne skratta inne på sitt kontor. De fungerar med andra ord även att fästa dem på textilier! Check på den! Har också testat på flyttkartonger i vårat flyttkaos...fungerade också bra! Imorgon ska jag testa flera ställen...kanske kan jag få flera kollegor att dra på smilbanden...?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: