ZtorZillen

2014-01-09
18:56:42

Ägglossning
Lite sådant där snack blir det nu...
Ett: när jag har ägglossning kommer jag mystiskt "försvinna" från bloggen...(då är annat prioriterat, så att säga!)
Två: min sambo har varit i kontakt med sjukvården igen och han ska få utredas enskilt (??!!!) Han har i alla fall en tid med en läkare i slutet på månaden...
Tre: Jag har nu tagit tag i det obehagliga att söka hjälp ytterligare en gång för att vi är ofrivilligt barnlösa, denna gång pratade jag med en barnmorska och inte med någon läkare (som den läkare jag har för PCO)...
Rekommendationen var; fortsätt att leva som du gör nu, men sluta helt med kaffe (koffein), försök gå ner mer i vikt, återkom om 4-5 månader..."tack och hej"
 
 
 
Så kan det alltså gå...så märkligt att vi fick helt olika svar av sjukvården, beroende på vart i kommunen vi ringde och vem av oss som ringde! Vi har ju pratat med dem tidigare och då var det bara "gå ner i vikt"...
 
Fortsättning följer!!!

Kommentarer:
#1: Eleonor

Spännande, då kanske ni äntligen kan få hjälp i år. Tänk, 2014 KAN bli det året då det är er tur :) Jag håller tummar och tår!

Svar: ÅH! Jag med! :D
pcoslife.blogg.se

2014-01-09 @ 21:17:24
#2: alex

ja så är det tyvärr, därför ska man aldrig va nöjd med ett svar… bra att du står på dig. kram

Svar: Tack för tipset!
pcoslife.blogg.se

2014-01-09 @ 23:33:12
#3: Tackan

Börja med folsyra, det är bra när man planerar barn. Minskar skaderisk hos den lilla.

<3

Svar: Jupps, äter det sedan över ett år tillbaka!
pcoslife.blogg.se

2014-01-10 @ 09:48:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: