ZtorZillen

2014-08-04
20:51:56

Hej i värmen!
Hej hej!
Nu är vi inne på vecka 3 med ständig temperatur över 30 grader.
Det är väl synd att klaga...men jag jobbar och står i fortfarande.
På ett jobb utan AC. PUH!
Det här med mat går lite sisådär, ska jag erkänna. Det blir mest kall mat och just nu har jag en förkärlek till melon. Melonfrukost är den bästa just nu.
 
 
 
Annars är skaldjur rätt inne nu hemma hos oss.
Det och ägg.
Motionsmässigt är det dåligt.
Mest hundpromenader och bad/plask/lek/simning i vår lilla sjö...
Nästa vecka är det återigen dags för fjällvandring!
LÄNGTAR.
I helgen har vi provpackat. Min väska blev 7-8 kilo och sambons 10-11 kilo. De är provpackade för våra flerdagsturer. Ska bli spännande...vi har inte bokat någon natt alls i stuga...så en hel vecka med tältning. Från noll till hundra på en gång!
Ja, vi får se hur det går! Ser fram emot det. Lite besviken på mig själv att jag inte tränat mer...men men...så är det.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: