ZtorZillen

2013-05-26
16:50:00

Om jag hade bott i USA...
 
Om jag hade bott i USA, då hade nog min garderob varit ett helt rum...det finns så mycket större utbud för personer som jag...som är tjocka...eller ja, nu är jag ju lite mindre...men rumpan är fortfarande stor..samma med låren...ialla fall...jag köpte en gång en klänning från MonifC.com sedan dess får jag massor av reklam därifrån. Suck. Va jag vill ha allt. Nästan. Jag gillar speciellt deras baddräkter. Det är något som jag tidigare aldrig ens tänkt tanken att de kan vara snygga, även om man själv är tjock. Jag har tänkt; "jag är tjock, jag vill ha en baddräkt, titta på storleken, ta en som är stor som en sopsäck".
 
 
Den här baddräkten som är orange...ja, jag vet..jag ÄLSAR den bara för färgens skull..den är SÅ jag. Verkligen.
Tror att vi skulle komma riktigt bra överens. Den orange och jag!
 
 
Bikini har väl aldrig varit min grej. Jag vet inte...just den här kändes väl liksom...hm...ne, har nog ingen åsikt. Tyckte den va lite "jaha?".
 
 
Vill ha!
 
 

Kommentarer:
#1: Susanne

I Sverige har de så himla trista kläder för de som har lite större storlekar, mycket tantkläder tycker jag.

Svar: Håller helt med dig! Det är väl det som blir problemet också..att man känner sig ful för att man är stor och vill klä sig snyggt, men det finns inte så jättemycket att välja på heller!
pcoslife.blogg.se

2013-05-26 @ 19:45:32
#2: alexandra

den svarta var snygg:)

Svar: Gillar den med ;)
pcoslife.blogg.se

2013-05-26 @ 21:35:50

Finns jättemånga sidor som skickar till Sverige, bara håll dig inom eu så slipper du tullavgifterna!!

Asos.com newlook.com dorothyperkins.com tex :)

Svar: Åh, tack för tipsen!
pcoslife.blogg.se

2013-05-28 @ 14:41:03

så lite så!! Så sjukt trött på tjockishörnorna på h&m, kappahl &Lindex så då behöver man titta utanför boxen..

Jag har pinterest där jag brukar pinna saker jag gillar och som inspirerar (känns jobbigt spammma bloggen med alla klädcrawingS).

http://pinterest.com/helenholmberg/plus-size-inspiration/

http://pinterest.com/helenholmberg/my-plussize-style/

För lite mer inspiration =) / Kram

Svar: Hahah! KANON, Helen! Du är ju min klädinspiratör nummer ETT! Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-05-30 @ 01:06:27

Så söt du är ;D Tråkigt att du är sjuk än! Såg att du gillade min vän Marias bröllopsklänning, utan att avslöja för mycket kan jag väl säga att jag kommer ha en liknande fast i vitt när det är min tur i december!!

Lite lustigt att vi båda valt liknande klänningar utan att ens prata med varandra ;-)

Din hals, du har inte fått dom problemen sen du var i huset (det ni var på visning för med fukt)? Bara en tanke som ploppade upp här i skallen precis.

Svar: Nej, halsen har nog inget med huset att göra..det hade jag dagarna innan också...fast mögel kan ju göra halsen irriterad..det minns jag sedan vi bodde i mögellägenhet i Borås :S
pcoslife.blogg.se

2013-05-31 @ 22:36:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: