ZtorZillen

2013-06-13
22:33:27

Dag 223
Idag har vi fått besök av svägerska + bebis!
Jag har också valt att inte äta någon måltidsersättning, utan titta hur min kropp reagerar på att äta vanlig mat tillsammans med medicinerna! Hittills har jag mått jättebr. Ursäkta tt jg glömmer bort en bokstv, det är nämligen så tt den hr fstnt på mitt tngentbord...iblnd låser den upp sig å iblnd inte.
 
I ll fll. Jg mår br. Det är jätteskönt tt må så br, tt inte v illmående eller yr...utn vnlig. Vi får se hur jg gör i morgon, kanske blir det två vnlig måltider å sedn två shkes, eller så blir det två vnlig måltider och ett lätt mellnmål och sedn en shke...hm...vi får se...
 
SÅÅÅÅ irriternde tt inte kunna ndvänd A hel tiden!!!!
 
Den här lill kotten hr somnt på mitt bröst...och sover där så sött just nu, i skrivnde stund...
Åh...vill h en egen!
 
 
Skriver mer i morgon...!!

Kommentarer:

Haha, blir lite kul läsning ändå...

Svar: Hihihi! Jo...njut ;)
pcoslife.blogg.se

2013-06-15 @ 09:11:16
#2: alexandra

men gud vad söt:)

Svar: JJAA!
pcoslife.blogg.se

2013-06-15 @ 09:33:33
#3: Eleonor

Skönt att du mår bättre :D

Svar: Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-06-15 @ 09:59:05
#4: Tackan

Snart så når du dins mål. Jobbigt med tangentbordet. Tycker det är jobbigt med all autotext när man skriver på mobilen. Blir så knas ibland

Svar: Eller hur? Kanske dags att köpa ett nytt tangentbord...mäkta irriterande att slå dit alla A
pcoslife.blogg.se

2013-06-15 @ 20:08:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: