ZtorZillen

2013-02-23
19:06:00

Shoppat loss!
 
Nu har jag shoppat loss.
Har köpt Multivitamin, D-vitaminer, Zink, E-vitaminer. Hejhopp. Det va inte lite...
Men efter alla era tips, samt tips från vänner på facebook som redan gjort samma resa som jag är inne i...samt tips från PT-brorsan...så är nu ovanstående inhandlade. Lite dyrare blev det, då jag har gått inför att speciellt ekologiska och undvika syntetisktframställda vitaminer så långt jag bara kunde..mmm..som sagt, fick lite hjälp av min bror. Men nu tror jag att jag har det jag behöver i vitamin-väg. Nu avvaktar jag tills de kommit hem till mig!

Kommentarer:
#1: A

Vitaminer är bra. Boosta med det.
Kram kram

2013-02-24 @ 00:19:27
#2: Linda

Magnesiuuuum! Nästan varje svensk har grov brist på det

2013-02-24 @ 04:33:23
#3: Eleonor

Hoppas det blir bättre med håret nu :)

Svar: Ja, vi får hoppas!
pcoslife.blogg.se

2013-02-24 @ 12:05:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: