ZtorZillen

2013-08-20
10:32:05

Fjällvandringen
Tänkte visa er mina steg från fjällvandringen...
 
Måndag
8 231
 
Tisdag
17 307
 
Onsdag
14 858
 
Torsdag
20 049
 
Fredag
6 441
 
Lördag
10 121
 
Söndag
6 573
 
Måndag och fredag var resedagar, det syns ju också på stegen.
Annars tycker jag att det blev fina siffror.
Nu har dock lingonveckan börjat och jag känner mig nere och öm i kroppen. Så stegräknaren får ligga på hyllan idag, då jag just nu bara upplever att den stressar mig. Istället ska jag försöka att röra mig i vardagen och njuta av sista semesterveckan.
Uppföljningen på detoxen gick inte så bra eftersom A:s dator va sönder, så återkommer när den är fixad!
I kväll ska jag på första Itrim-mötet efter sommaruppehållet.
Eftersom jag bor så långt borta från mitt center så har jag inte varit där sedan sista mötet innan sommaren.
Ska bli spännande att vägas också..även om man får ta hänsyn till att jag har mens och så (tänker på hur kroppen spar på sig lite extra vatten då.)...
Hoppas på fina siffror och hör av mig senare med uppdateringen om hur det gick!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: