ZtorZillen

2012-05-03
09:22:40

2 maj



Igår fyllde jag 26 år.
Min födelsedag spenderades på arbetsintervju i södra Sverige och resten av dagen i bilen på väg hem till norrland.
Intervjun gick bra, även om de påpekade att jag var överkvalificerad. Så nu är jag lite osäker på om jag egentligen vill ha jobbet eller inte. Vi får se. I övrigt så firade jag å sambon med pizza å glass!
Mums!
Presenter i form av pengar fick jag av mormor å morfar, mamma å pappa å svärmor!
Det kommer väl till pass när man endast lever på en lön...
Dagen var mycket bra, med fint väder å många skratt, även om det var tröttsamt att spendera 12 timmar+ i bilen.
Men nu är vi hemma. Jag är på jobbet, å nu ska jag återgå till verkligheten!
Hörs senare!


Kommentarer:

vad kul med intervju! Det gillar jag :) Håller tummarna!

2012-05-03 @ 11:29:29
#2: Anna

Jag håller tummarna för jobbet! :)

2012-05-03 @ 13:05:46
#3: ealina

Grattis i efterskott! Hurrahurra!



Och vad kul med jobbintervju! Och att det gick bra!

Nej, det är ju alltid svårt med nya jobb och tankar och man-vet-ju-vad-man-har-men-inte-vad-man-får och om man kommer att trivas eller om man verkligen verkligen vill ha jobbet..

Skulle det innebära en flytt söderöver i så fall då?



Kul att du var i mina trakter :D



Kram och grattis igen, vännen!

2012-05-03 @ 13:21:40
#4: Barbro

Grattis i efterskott.

Hipp hipp

Hurra Hurra Hurra Hurra!

2012-05-03 @ 21:47:48

Vilken spännande dag, ser fram emot att läsa om fortsättningen! Och stort grattis till födelsedagen, fina Zillis!

2012-05-05 @ 22:20:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: