ZtorZillen

2012-03-24
17:15:55

Utvald att testa NIVEA Pure & Sensitive



Jag har blivit en Buzzador. Det är både lite läskigt och kul, då det är första gången som jag blivit utvald att testa något! Jag ska alltså testa NIVEA:s Pure & Sensitive roll on. Det ska bli spännande då den är speciellt utvecklad till förmån för känslig hud! Den är helt utan alkohol, färgämnen och konserveringsmedel. Då jag har extremt känslig hud just under armarna ska det bli mycket intressant att se om denna "håller måttet", så att säga.

Under tiden då jag testar denna antiperspirant deo, så ska ju ni naturligtvis också få testa! Yey, min första TÄVLING (hoppas det blir MÅNGA, många flera!). Tänkte lotta ut 3 st 25 ml
NIVEA Pure & Sensitive. Det du behöver göra är att kommentera detta inlägg före den 1 april, 2012. (sedan får ZZ Tupp å jag lotta vinnarna!)


_________________________________________________________________________



Buzzador är Nordens ledande företag inom Word of Mouth marketing och Social media marketing.

Deras 250 000 medlemmar (Buzzadorer) är nyfikna personer som provar produkter och tjänster. Buzzadoren sprider sina ärliga uppfattningar till vänner och bekanta - både online och offline.



Kommentarer:
#1: Pottan

Jag skulle behöva testa en då jag har väldigt svårt att hitta deosar som inte kliar...

2012-03-24 @ 17:22:35
#2: Sussie

Kul att vara en testare! Den är säkert jättebra. Nivea har ju gjort bra produkter i många år.



Hoppas att du njuter av helgen i fulla drag och att det är soligt där du bor också!

Kram och pepp!

2012-03-25 @ 00:33:39

Oh vad skoj att du blivit utvald!!! Älskar buzzador, bra sätt lära känna nya produkter gratis ;-)

2012-03-25 @ 01:08:06
#4: Susanne

Jag har testat parmesan via Buzzador och hoppas att jag snart ska få något nytt att Buzza om.

Kramen

2012-03-25 @ 22:08:20
#5: emsut.

Jag har grymt känslig hud i armhålorna så vad som helst som skulle göra det bättre vore toppen! :-)

2012-03-31 @ 06:15:45

Den här har jag missat!! Villa gärna vara med!

2012-04-01 @ 07:06:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: