ZtorZillen

2012-06-12
21:27:52

Resa
På torsdagkväll åker jag och sambon söderöver. Till Sörmland. Till min mor och far. Där ska vi bo över helgen. Där ska jag utgå från när jag ska på arbetsintervju på fredag. Spännande. Alltid när vi reser så långt så stannar vi och äter...lunch eller kvällsmat eller något sådant. Det är svårt tycker jag att välja något nyttigt när jag är ute och reser...det är som om alla ursäkter kommer fram då. Hela min kropp vill plötsligt bara äta skitmat. Snabbt och fett och sött ska det vara... och så en glass till efterrätt! Så. Det blir bra. Suck. NEJ. Vad ska man göra i stället? Min plan just nu är att äta en halv burk med kvarg innan jag sätter mig i bilen...kanske kan det "stoppa upp" mycket av suget? Jag vet inte...men i ärlighetens namn är jag lite nervös inför själva resan...


Kommentarer:
#1: Joline

Åhhh! Jag tycker också att det är jättesvårt att göra kloka val på resan! När vi åkte så började det bra, jag tog sallad på första flygplatsen, ett lågkalorialternativ på andra flygplatsen (de hade skrivit ut dessa i menyn) men under veckan började jag gå loss på hamburgare och pommes iaf! Morr säger jag bara för det går ju att välja kloka alternativ... men det är inte så lätt... tyvärr

2012-06-12 @ 21:40:00
#2: Tackan

Jag har kaffekanna med lock ny pris 1175 kr mitt pris 600 kr

8 assietter nypris 100 kr styck mitt pris 400 kr

1 kaffekopp med fat nypris 200 kr. mitt pris 100 kr



Du får allt inklusive frakt för en tusenlapp ;-) Allt är i jättefint skick, inga nagg någonstans.

2012-06-13 @ 09:24:48
#3: Tackan

Ladda upp med skurna morötter och tuggummi . Stanna på ställe som säljer kebab och ta kebabsallad :-) du fixar det. Spännande med intervju :-)

2012-06-13 @ 19:19:43
#4: SusLotus

Oj, så långt söderut var det visst inte. Men du kanske har tur med soligt väder iallafall. ;)

Ha det gott!

2012-06-14 @ 20:50:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: