ZtorZillen

2012-07-01
21:33:56

Pass 1/31 i Run 4 Fun
Yes, nu är första passet avklarat. Äntligen. Jag drog mig verkligen för att motionera idag då det har varit sådant märkligt väder...riktigt kvavt och nästan svårt att andas. Men, nu är det avklarat och jag känner mig pepp att fortsätta. R4F består av löpträning, stretch-övningar, löpträning och sist men inte minst; core- och styrkeövningar.
När jag först tittade på programmet var min första reaktion; "men detta kommer ju bli superlätt"! Trodde jag ja! Det va "lätt" men ack så svettigt och utmanande. Riktigt kul faktiskt och jag känner mig mycket motiverad till att göra ett nytt pass i morgon!
 
Vet att det är någon av mina bloggläsare som varit fundersam till att börja med Fitnessfighten nu i juli. Hur gick det? Blev det något av dina funderingar?

Kommentar:
#1: Joline

Heja, heja! Va bra att du tränar, jag är inne i en bra period nu och shit va bra jag mår av motion! Tänk om man kunde förstå det när man är nere i de mörka slöa träsket :P

Svar: Haha! Jag har samma problem, jag glömmer fort att jag mår jättebra av motion! Heja oss!
pcoslife.blogg.se

2012-07-01 @ 21:54:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: