ZtorZillen

2012-01-16
13:56:59

Award
Bekräftelsebehovet är inte speciellt stort idag. Det är redan mättat. Det är imponerande hur lätt det kan vara att tillfredsställa detta behov. Hur lätt min dag kan gå från lite så där..."vanlig" till lite mera neon grön (pepp-färgen nummer 1). Varför då, undrar ni?

Jo för att jag har fått en award! Av härliga, mysiga Anna! Å som alltid med awards, så kommer den även med lite uppgifter;
- skriva den man fått awarden av
- skicka vidare till 5 bloggar som har mindre än 200 följare (hur man nu kan se det?), och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem

5 bloggar, som får denna awarden;
- Helen
- Malin-Charlotta
- Kanelpinglan
- Susanne
- Majja


Svårt att välja, men nu är det gjort i alla fall. 5 stycken av mina favvisbloggar...nu är det dags för er att skicka awarden vidare!
Wuhu!  Nu mina neongröna-vänner, för det neongröna vidare!


 



Kommentarer:

hehe tack! Jag hade tänkt kommentera men har inte hunnit med ;-)

2012-01-16 @ 15:03:22

Hejsan hej

Ang din kommentar inne hos mig så vet jag inte hur hon fått dem så fina...men hon har följt Leila Lindholms cupcakes recept...om det är någon hint!



Må gott

2012-01-16 @ 16:51:32

Finaste underbaraste Du! Tycker faktiskt inte det räcker med bekräftelse idag för dig, om inte annat kan du ju spara den i hjärtat och plocka fram den när livet är lite mindre rosa... ;-)



Så..Hoppla! Du har numera två!

2012-01-16 @ 16:59:27
#4: Anna

Tack fina! :)

2012-01-16 @ 19:47:28
#5: Susanne

Åhh va glad jag blir. Tack bästa finaste.

Kramar

2012-01-16 @ 20:20:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: