ZtorZillen

2012-04-18
20:36:10

NIVEA Pure & Sensitive

 

Som ni kanske minns, så är jag en  så kallad Buzzador. Och jag fick möjligheten att testa Niveas pure & sensitive antiperspirant.

Som tidigare utlovat så kommer här lite tankar kring deon.

Positiva saker:

-känner mig ren

-fräsch hela dagen

-luktar inget, vilket inte medför någon mysko lukt när man blir varm/svettig

-mild mot huden, ingen hudirritation alls :D

-innehåller ingen alkohol, parfym eller parabener

 

Negativa saker:

-gillar inte att den är så kladdig, upplever att det tar tid för den att "sjunka in" i huden

 

Med andra ord så är det mycket gott betyg denna deo får av mig! Tycker det va jättekul att få prova och utvädera en produkt så här och jag hoppas att det blir flera. Hur gick det för er som vann en minideo? Har ni samma erfarenhet av denna som jag har? Andra reflektioner tas tacksamt emot?

 


Kommentar:
#1: Linda

Har testat den och håller med mig om det negativa, så använder en jag köper på apoteket.

2012-04-20 @ 09:01:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: