ZtorZillen

2011-09-20
09:43:39

Utbildning
Tro det eller ej...
Men ibland händer det så ovanliga saker som att socialtjänsten faktiskt satsar på utbildning för sina socialsekreterare. Mycket ovanligt, men det händer. Tydligen.

Idag, kl 16.00. ska jag åka iväg..norröver, till utbildning gällande ensamkommande barn. Mycket spännande. Hoppas att det blir lärorikt. Det innebär, för Er del, att det inte blir lika många uppdateringar på bloggen. Kanske tillochmed så att det inte blir några alls, beroende på om jag lär mig att uppdatera från mobilen alternativt om det finns tid...

Så nu vet ni varför jag försvinner ut i cyberspace och först återvänder på torsdagkväll alternativt fredagmorgon...!

Spännande, va?

Frukosten blir en utmaning, nu när vi ska bo på hotell...men jag ska klara det! Likaså fysiska aktiviteten, men det finns alltid promenader ju! ,)

På återseende!

Kommentarer:

Trevlig och bra att få åka på lite utbildning sådär!

2011-09-20 @ 19:50:55
#2: 113

Du har det jobb jag drömt om :)



SV: Du är så välkommen till bloggen! Alltid kul att få ha kontakt med folk som känner igen sig i det man skriver!

2011-09-21 @ 08:26:49
#3: Susanne

Hoppas att utbildningen var kanon

2011-09-21 @ 20:33:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: