ZtorZillen

2011-11-18
22:34:04

Pepp!
Å som "vanligt" efter ett träningspass, så njuter jag av lite Biggest loser. Har ni sett Biggest loser Australia? Föredrar den framför amerikanska, mest för att de på den australiensiska har ett bättre- enligt mig- förhållningssätt till träning. De kör hela tiden med olika typer av träning och påpekar hela tiden till deltagarna att det är viktigast ATT man motionerar, INTE hur.

En av mina favoritdeltagare -ever!

Hon va så pepp och fokuserad på sitt mål. Sån underbart go tjej!


Kommentarer:

Oj vilken förändring!



Har något till dig idag, om du vill :)

Sköt om dig!



http://malin-charlotta.blogspot.com/2011/11/mina-symtom-pa-stressrelaterat.html

2011-11-19 @ 22:07:28
#2: Susanne

Ojjj, vilken skillnad

2011-11-19 @ 22:41:48
#3: Anna

Brukar också kolla (fast på den amerikanska versionen) och visst är det peppande att det är vanliga människor som gör jobbet? Det bevisar ju bara att jo, det går visst! :)

2011-11-20 @ 10:17:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: