ZtorZillen

2011-11-17
18:50:41

Motivation och surdegsbröd

Kan inte komma ifrån att jag älskar att se folk skratta!

Just nu behöver jag också se folk som lyckats gå ner i vikt.

Jag vet att jag inte blir lyckligare av att gå ner i vikt. Men att bli mer hälsosam ökar chanserna att bli mer lycklig.

Att bli mer lycklig av känslan att hela världen står till ens förfogande och det är bara att köra på!

Bara att "lycka"-ner sig!

 

BTW: Idag gjorde vi vårt första surdegsbröd! Det blev inte så fluffigt som bilden visade.

Men det blev gott å mastigt. En skiva räckte perfekt. Så nu är det nya tag med baket också!


Kommentarer:
#1: Sandra

Hemgjort surdegsbröd kan vara riktigt smaskigt! Och visst är det så att vi behöver glädje, känna lycka och motivation!



Sv: Jag är ledsen att jag inte svarat på din fråga ang. pulsmätaren än..! Syftet med den var att vi skulle se i vilket intervall vi låg i vid en viss intensitet i träningen, och på så sätt få ut mer av träningen. Om vi säger att man ska ligga på 80% av maxpulsen för att träna konditionen, så ger pulsmätaren en fingervisning om att vi ligger "rätt" för det syftet. Om vi vill förbränna fett så kanske vi måste ligga högre i puls osv. Hoppas att det var svar på frågan! Kram

2011-11-17 @ 20:26:55

sv: tack snälla för ditt stöd <3

2011-11-17 @ 21:08:08
#3: Majja

Klart man behöver se att andra lyckas gå ner i vikt men ibland är det bättre att se vilka andra bra saker som händer...jag är inte nöjd med viktminskningen men helt nöjd med mer styrka ;-)

Kämpapåkramar

2011-11-17 @ 21:24:05
#4: emsut.



Visst är det häftigt att se folk som förändras. Glöm inte ta en före-bild på dig själv hörrö! Så du kan se vad som händer med dig och din kropp när du rör dig och går ner i vikt :)

2011-11-20 @ 10:34:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: