ZtorZillen

2014-09-27
09:40:03

Lite tröst
Blä..jag vaknade upp i morse med Sveriges värsta halsont och något som kan likna feber...
Usch. Så typiskt. Det är lördag, jag är ledig...och så blir jag sjuk!
Jaja, det ska inte stoppa mig från att ha en underbar dag!
Så nu är det: skämma bort mig själv-tajm.
 
Först ut är en lyxlatte, laktosfri. Receptet hittade jag på här
 
Den var inte dum alls, för att vara första gången.
Det som saknades var lite mer kardemumma. Känns riktigt lyxigt och nyttigt på en och samma gång!
Undrar just om detta kan vara ett bra frukostalternativ till mig som har lite svårt med frukosten i perioder.
Fantasin är inte den bästa just nu, känns som jag bara äter samma sak hela tiden: kött, smör, grönsaker, ägg.
 

Kommentar:
#1: Biggie

Det där såg ju faktiskt gott ut. Måste testa

Svar: Ja, det var faktiskt gott..och jag som har svårt att dricka kaffe utan mjölk..men detta var ju ett bra alternativ!
pcoslife.blogg.se

2014-10-04 @ 14:02:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: