ZtorZillen

2014-10-07
20:22:56

Boxning/styrketräning
 
Hej kära bloggläsare!
Jag vet inte hur många gånger i mitt 28 åriga liv som jag har "startat en ny livsstil"...
Denna inkluderad. Sällan har jag dock kännt mig så pepp som jag gör idag. Det är vecka två in i mitt nya liv...mer fokus på välmående och mer fokus på träning. Riktig "jag svettas som en gris"-träning. Målet är minst 5 pass i veckan. Hittills avklarade: 2 pass!
 
Idag...blev det ett pass som är designat av min PT, någon form av boxnings-styrketräning...
Åh, va jag älskar detta pass...på bilden har jag seglat ner på golvet och ligger som en klubbad säl och har svårt att komma upp...men som den 2014-tals människa man är, orkar man alltid ta en selfie! (sen att mobilen blev blå och svettig gjorde ju inget..allt för bloggen och facebook!).
 
Mina händer blev också blå-svarta av handskarna. "Ärvt" en boxningssäck och handskar av brorsan som han inte ville/hade möjlighet att ta med sig när han flyttade hemifrån. Så nu är mitt hemmagym även en mini boxningsarena. Om någon som läser detta även vill köpa en julklapp till mig, mot all förmodan, så kan jag säga att jag önskar mig också tyngre kettlebells i julklapp! (min förhoppning är att min PT läser detta och tar detta på största allvar!)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: