ZtorZillen

2014-10-01
21:56:51

Gruppträff nummer 2
 
 
Vikt: 93,6 (+1,4 kg)
BMI: 38,6 (+ 0,6)
Fett%: 41,2 (-0,9)
Kilo fett: 38,6 (-0,2)
Fettfri massa: 55 kg (+1,6)
 
Hej hopp!
Idag var det återigen en Itrim-dag.
Först hälsoanalys. Sedan konditionstest och till sist gruppträff.
Denna veckas tema handlade om tydliga målbilder och vi fick göra övning och ha diskussioner med fokus på målbild. Vad är nuläget och vad är önskat läge.
Vad behöver jag göra för att nå mitt önskade läge?
 
Det är något speciellt med detta upplägg på Itrim.
Dessa gruppträffar: de ger så mycket energi.
Att öppet och ärligt prata om förhållandet till mat...jag vet inte, men det ger mig motivation och pepp.
Tyvärr har jag ju gått upp i vikt...igen...de senaste två veckorna.
DET gör mig irriterad och frustrerad.
MEN jag har minskat i fett% och kilo fett. Så det måste ju vara ett mycket gott tecken på att jag tränar som jag ska...eller hur?
 
 

Kommentarer:
#1: Cia

Kul att du är på banan igen! Itrim har verkligen gjort skillnad i mitt tänk nu andra gången jag är med. Tar framför allt till vara på gruppträffarna, sämre med deras träning då jag tycker den är begränsad. Har samma problem som du med snabba kolhydrater (bröd ffa - älskar smörgåsar)
Massor av pepp från mig. Du har så mycket att vinna!
Cia

Svar: TACK!
pcoslife.blogg.se

2014-10-02 @ 06:19:31

Det låter ganska roligt med gruppträffar. =) Roligt att det ger mycket. Och det är ju fett du vill bli av med så om du får lite extra muskler ska du väl inte klaga. =)

Svar: EXAKT! Det gäller bara att påminna sig om just det!
pcoslife.blogg.se

2014-10-02 @ 06:36:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: