ZtorZillen

2014-09-21
09:17:39

Läxa 1
Tänkte göra min Itrim-läxa här..
Den är fem frågor.
1. Vad fick dig att börja på Itrim?
-Det som fick mig att ta steget, igen. Var att jag känner att jag inte klarar detta själv. Jag behöver gruppstödet som man får på Itrim.
 
2. Vilka förväntningar har du på Itrim?
-De föhoppningar jag har är att jag ska orka och klara av att motivera mig själv till att gå ner i vikt utan en gastric bypass. Ännu ett mål är att jag ska kunna göra en tydlig före-efter bild. Jag vill ändra min kropp, måtten är viktigast..om jag kan minska 10 cm över rumpan och står kvar på samma vikt som idag, kommer jag vara supernöjd!
 
3. Vilka förväntningar har du på gruppen?
-Det är här jag hoppas att mitt största stöd kommer från. Att vi i gruppen kan prata om allt och lite till, stötta varandra och motivera varandra till framgång.
 
 
 
4. Vad kan du bidra med i gruppen?
-Erfarenhet. Stöttning. Positiva inslag och ett skratt eller två. Jag har många pinsamma historier gällande vikt som jag kan dela med mig av. Tror att jag kan inspirera till att det faktiskt går att ändra livsstil, och att det inte är så svårt om man har bestämt sig. Jag gillar att tänka att man kan leva 90-10. Göra 90% rätt och 10% avsteg från mallen. Mer än så klarar i alla fall inte jag av.
 
5. Hur upplevde du din Hälsoanalys?
-Jag har inte varit på min hälsoanalys än.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: