ZtorZillen

2014-09-17
22:40:01

Gruppträff - Välkommen!
Gruppträff ett.
Mycket nya ansikten.
Många nya "öden" att lära känna. Både kvinnor och män.
Vissa har kommit längre i sin resa, andra kortare.
Det var faktiskt en till som gått Itrim tidigare. MEN han var fortfarande smal, men ville ha stöd att börja träna igen..
 
Jag tänkte publicera mina siffror här..om det finns intresse. Kommentera och säg vad ni tycker!
Det var i alla fall min första vägning på Itrim sedan februari i år.
 
Vikt: 92,2
BMI: 37,9
Fett%: 42,1
Kilo fett: 38,8
Fettfri massa: 53,4
 
Resultaten är väl inte så upplyftande. Men...det är ju en början.
Vikten blev jag lite paff över, men å andra sidan var det med kläder på och på kvällen.
Jag brukar alltid väga mindre på morgonen.
 
Gruppträffarna kommer vara varannan vecka.
Dagens möte var inte speciellt givande, men lite mer "hej...lär känna varandra nu".
Typ. Trevligt var det och det känns som en liten men bra grupp.
Potential finns definitivt.
Sedan var väl Itrim coachen lite väl hurtig, men...det kanske är en sådan där "nu är vi i uppstarten"-glädje?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: