ZtorZillen

2014-09-25
22:56:45

Fitbit-rapport
Minns ni att jag skrev att jag har fått en ny "träningskompis"?
Min nya stegräknare...som jag har runt armen som också mäter min sömn, kalorier brända och i appen kan man också registrera sin vikt.
I alla fall. Jag är mycket nöjd med den.
Varje vecka skickar den en sammanfattning av veckan som varit till min mail.
Detta är förra veckan.
 
Idag har jag varit och tränat på gym (på Itrim-centret, det ligger ju i ett gym i Eskilstuna, mycket bättre än det Itrim jag gick på förut) för första gången på typ tre-fyra år.
Det var riktigt mentalt jobbigt att ta sig dit.
MEN när jag väl var där fick jag hjälp av en bra instruktör och jag känner mig inte främmande på att testa på igen!
Vem vet? Det kanske blir redan denna vecka?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: