ZtorZillen

2014-05-03
14:16:34

Vuxen?
 
Denna vackra bukett kom till mig på jobbet igår.
Fick den i födelsedagspresent av min mamma och pappa.
Eftersom det var födelsedagsfirande så tänkte jag att jag skulle göra aktiva mat-val.
Jag tänkte att jag kunde äta lite mer outside the box, men inte helt galet.
Så till kvällen, när folket kom...så bjöd vi på tacos. Sockerfritt och glutenfritt. PERFEKT.
Till fikat blev det glutenfri kladdkaka och grädde. Visserligen var det socker i, men som sagt; man fyller bara en gång och året och det var ett medvetet val. Och inget "unna" mig-tänk, utan HELT medvetet val, medveten om dagen efter konsekvenserna (sockersug ett par dagar och uppsvullen mage!).
 
 
Som sagt. Medvetna val.
Jag hade en bra dag, är stolt över mina val.
Är stolt över mig själv.
Av min sambo fick jag en ny vårjacka (min gamla har jag nu haft sedan jag var ca 16 år, alltså 12 år!!!). Sedan fick jag också virknålar och rundstickor i bambu och en ny mobiltelefon. Snacka om lycka!
Känner mig välsignad!
Av mamma å pappa fick jag pengar ååå vackra blommor som ovan.
Mormor å morfar gav mig också pengar.
Eftersom jag är så gammal så tänker jag att de inte alls hade behövt ge mig några presenter, men så klart blev jag superglad!
 
Idag känner jag att jag har fått massor av energi från gårdagen och jag är peppad att ge allt!
Så på återseende...och med nya mobilen så tänker jag att jag ska dela med mig lite fler bilder än tidigare!
 
SEESS!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: