ZtorZillen

2014-05-08
23:12:00

Styrketräning
Dagens träning blev högintensiv styrketräning.
Efter PT:ns rekommendationer. Jag ska göra programmet tre gånger denna vecka.
Två avklarade. Nu är jag mäkta öm i musklerna kring lår och rumpa.
Men antar att det är så det ska vara om man hag gjort programmet rätt.
 
Har jag föresten berättat om mitt sommar-mål?
Vad gäller träning så vill jag kunna göra en crow-pose när sommaren är slut.
 
Det är en yoga-position som ni ser ovan!
Tufft va? Min sambo har redan "bemästrat" den i hela 2 sekunder!
HIHIHI. Inte så lätt. Själv vill jag kunna göra den i minst 5 sekunder. Vilken kick det skulle vara!
För att nå dit, tänker jag att jag behöver träna mer styrka i armar, och kanske främst mer bålstabilitet.
 

Kommentarer:
#1: Linda

Vilket roligt mål! Du är driven och målmedveten så det kommer du fixa :)

2014-05-09 @ 19:35:10

Coolt!! :)

2014-05-10 @ 13:11:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: