ZtorZillen

2014-05-14
21:51:38

Remember...
 
Gjorde glutenfria pannkakor för någon månad sedan.
Satt nu och tittade på lite gamla matbilder och hittade denna bild på mina pannkakor.
Mmmm...å färska hallon.
Jag har svårt med motivationen just nu.
Det är ytterligare en vecka som har gått nu och det är ytterligare vikt som har samlats på denna kropp.
Måndagens vikt visade 90,6 kg.
Alltså ytterligare upp igen....
Efter ett avsnitt av svenska biggest loser, så blev jag i alla fall tillräckligt pepp för att köra ett styrketräningspass! (veckans första). Målet är att jag ska klara två till denna vecka!
 
 
 

Kommentar:

BL är inspiration och underhållning. Jag ska ner 30 kg!
Kram fr sö Dalsland.

2014-05-15 @ 05:19:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: