ZtorZillen

2014-03-17
22:04:03

Utejogg!
Igår blev det lite ytterligare joggning.
Denna gång med Mr Samson som sällskap.
Och eftersom han inte är tränad på att springa vid sidan av matte, så var det lite extra träning även för honom.
MEN...25 minuter senare var vi hemma och ingen av oss blev uppäten eller utskälld.
Lite svårt var det, då han ville springa både här och var...
Men jag tror att det ska gå att ordna upp detta med lite mer träning.
 
 
 
Idag har jag varit på virkkväll med tre tjejkompisar. Som vi alltid gör när det är måndagkväll.
Jättemysigt.
Tyvärr innebar det också att det inte hanns med någon träning.
Men det får vi se till att det blir i morgon igen..
Någon som har bra tips på onlineträning?
Jag behöver lite tips kring hur jag kommer igång med lite mer varierad träning!

Kommentarer:
#1: Cia

När jag vill se om det finns rörliga bilder med information om olika saker (tex om jag vill köpa något tekniskt) så använder jag youtube. De har massor med klipp med allt möjligt. Bla finns zumbapass där. Det är bara att söka och lägga upp som bokmärke när man hittat vad man vill ha.
Kul att springa med hunden - han lär sig nog att focusera såsmåningom. Man kan låta honom styra i början så han får kissa av sig.
Cia

Svar: Bra tips! Ska testa att jogga med honom till helgen igen! :D
pcoslife.blogg.se

2014-03-18 @ 08:01:30
#2: Linda

Ja, Olga Rönnberg har superbra onlineträning, den är inriktad mot de som varit gravida men är toppen även för de som inte varit det då den fokuserar mycket på bål och styrka. https://www.mammafitness.se/

2014-03-18 @ 12:54:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: