ZtorZillen

2014-06-03
20:11:39

Minisemester
Åh...nu är det bara en dag kvar...på torsdag så gäller det!
Då ska jag, sambon och Samson iväg på minisemester till Idre.
Då ska vi fjällvandra igen, för andra gången! Spännande!
Hoppas det blir riktigt bra väder...just nu är det inget kul väder här i alla fall...spöregn.
 
Å här hemma ser ut som ett mindre bombnedslag...och jag är SÅÅÅÅ trött på att leva i ett hem som inte är i ordning.
Sovrummet och pyssel/kontorsrummet är helt klara. Det är vardagsrummet och gymmet som nu ska inredas klart...
Sedan har vi uteplatsen som ska piffas till också, sedan behövs det gardiner och mattor..!
 
Som ni förstår har detta inneburit noll träning...tyvärr.
Samtidigt ganska skönt att ta en "paus" från alla måsten och bara köra all in med flytten.
Jaja...nu längtar jag i alla fall till minisemester och VANDRING. Målet är att vandra en lite längre tur varje dag. Vi åker som sagt på torsdag och är tillbaka på söndag igen..så en minisemester med andra ord.
Är det någon som läser detta som har varit i Idre på vandringssemester får ni gärna tipsa mig om ALLT jag behöver veta!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: