ZtorZillen

2014-07-27
22:41:23

Powerwalk
Denna vecka blev det inte så mycket träning...måndags 60 min löpning och idag 60 min powerwalk..
Tanken var att få in löpningsträning två gånger denna vecka, men värmen har tagit på mig hårt.
Dricker mängder av vatten...och hoppas att jag kan fortsätta att hålla kosten okej och motionen okej.
 
Nästa veckas mål är att få till flera pass!
Återuppta yogan igen, har ju haft en veckas uppehåll..inte bra...
 
ÄR det fler än jag som får ont i fötterna i denna värme?
Har fått massor av värmeblåsor under fötterna. Mindre kul.

Kommentarer:
#1: Tackan

Allt är bättre än inget. Imponerad att du ändå rört dig i denna sjuka hetta.

Jag får också ont i fötterna. Har du provat stödstrumpor?

2014-07-29 @ 21:13:53
#2: Eleonor

Jag kan nog uppleva att jag blir lite svullen om både händer och fötter, men det mest när jag är ute och rör mig. Det kanske är blodcirkulationen som kommer igång då?

Usch för blåsor! Det gör ju så ont :/

2014-07-30 @ 08:09:53
#3: A

Jag fick jättesvullna anklar. Blää!

2014-07-31 @ 19:00:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: