ZtorZillen

2014-07-14
21:12:46

Hemma igen!
Japps, då var man hemma igen!
Äntligen...på sätt och vis.
Det är skönt att komma bort ibland, men ack så skönt att komma hem igen.
Till sin egen kudde...!
 
Jag har haft det skönt i Göteborg. Inte tänkt på vikt eller bebisverkstad.
Bara njutit.
Imorgon ska jag återigen till jobb.
I Göteborg shoppade jag och sambon loss lite. Bland annat köpte vi en ny juicemaskin...då vår förra gick sönder för en vecka sedan...jag köpte också en ekologisk tandpinne -miswak!
Har ni testat en sådan?
 
 
 

Kommentarer:
#1: Susanne

Välkommen hem. Ekologisk tandpinne var något nytt för mig.

Svar: För mig med, innan jag såg den i affären!
pcoslife.blogg.se

2014-07-14 @ 22:20:33
#2: A

En tandpinne? Har aldrig hört.
Välkommen hem!

Svar: Googla! :D Ska tydligen få bort kaffefläckarna från tänderna också!
pcoslife.blogg.se

2014-07-16 @ 00:30:40
#3: Anna

Oj, det har jag inte hört talas om. Vilken butik köpte du den i?
Tack för peppen! Kram

Svar: En veganbutik i Göteborg!
pcoslife.blogg.se

2014-07-17 @ 09:10:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: