ZtorZillen

2014-07-22
20:25:53

Fel?
Kan det vara något fel på min webbläsare, tro...eller är det blogg.se som spökar? Jag skrev två inlägg igår, men det ser ut som om ingen av dem blev publicerade...jaja...jag får "börja om"...
 
Helgen spenderade jag med att resa lite...nämligen till Falkenberg, där jag och min familj gick på buskis!
Brännvin i kikarn!
Den va bra, god underhållning...men jag måste säga att även om de har superbra komiker med i ensamblen så kan de inte göra underverk med ett dåligt manus....
"Det var bättre förr" när både Stefan och Krister skrev manus tillsammans!
Ja, men som sagt. Skönt att komma bort från vardagliga bekymmer och få skratta lite och se något nytt.
Att vi sedan sov på hotell på kvällen, var som pricken över "i". Perfekt.
På söndagsmorgonen blev det då hotellfrukost. Såååååå mycket gott det fanns att välja på...och sååå bitter jag var på att jag inte tål gluten! (är inte allergisk eller dokumenterat intollerant, men blir dålig i magen och svullnar när jag äter glutenprodukter)
Det blev kokta ägg, en kopp te, lite bacon, lite lax och grönsaker och melon. Inte fy skam det heller!
 
På vägen hem åt vi lunch (lax och sallad) och tog en kopp kaffe i det nästan 30 gradiga värmen.
Jag har ju fuskat lite med mjölkprodukter den senaste tiden...
Och försöker nu skärpa mig, då jag märker att mina psoriasis-utslag även blir bättre utan laktos..det svåraste är att dricka svart kaffe. Men skam den som ger sig!
 
 

Kommentarer:
#1: Eleonor

Hm. Det kanske kan vara gott med mandelmjölk eller dylikt i kaffet istället för vanlig komjölk? :) det kanske blir lättare då? Jag har också psoriasis, vet dock inte vad det utlöses av men det var länge sedan jag hade det.. kan vara stress som utlöser mitt :)

2014-07-22 @ 22:39:02
#2: Linda

Testa att ha i kokosmjölk eller havremjölk i kaffet ist :)

2014-07-23 @ 07:41:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: