ZtorZillen

2014-07-25
20:09:36

Fast

Det är sinnessjukt varmt här.

Dels här på kontoret (det är på min rast jag skriver detta inlägg) men dels allmänt, ute.

Det pendlar mellan 30-34 grader denna vecka…just nu 32 grader i skuggan…puh!

Och jag med mina kollegor är fastbundna vid ett kontor…snacka om att jag längtar hem.
Till en dusch, till badet…ja, svalkan vore inte dumt.

Jag har knappt ork att promenera i detta väder och Samson vägrar gå ut på dagen utan är inne vid fläkten.

Klass 2 varning har utfärdats av SMHI och jag tar ett uppehåll i min träning, kanske blir det lite mer yoga, men inget mer avancerat…

 

Motionerar ni något?


Kommentar:
#1: Linda

Jag svettas så mycket om dagarna så jag kör ett pass på kvällen varannan eller var tredje dag om jag vet att jag druckit massor under dagen, annars vågar jag inte. Man måste ju ändå duscha varje dag så jag passar på att få in lite extra träning då.

2014-07-26 @ 14:22:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: