ZtorZillen

2014-01-15
23:01:11

Simning och nagelfix
Efter jobbet så blev det lite simning med kollega och vän M.
Det är så dubbelt att simma med henne. Det känns som om jag ser en spegelbild. Som om jag simmar med mitt forna jag. Med mig själv som i all förnekelse tycker att "allt är bra" och "jag mår bra, även om jag är stor"
Jag blir också så stolt över mig själv att jag faktiskt har tagit mig dit jag är idag. -20 kg.
Jag kan se mig själv i spegeln och le.
Genuint glad och nöjd med mig själv.
 
 
Jag behövde lite extra pepp. Så efter simningen så fixade jag lite med mina naglar. Har fått ett gellack-kit av sambon i julklapp för ca ett år sedan...så nu passade jag på att testa med ett nytt lack; korall. Ah! Vilken underbar färg!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: