ZtorZillen

2014-08-25
21:43:00

Vintertid
 
ÄNTLIGEN har sommartiderna slutat på simhallen!
Vad betyder det?
Jo, att jag och kollega M återigen tar upp simningen!
Yes!
Idag blev det dock en mjukstart eftersom jag gjorde illa mig i knät i helgen.
35 min simning och sedan bastu på det. Åh, så härligt.
Denna vecka börjar också prova-på-passen på Friskis. Så jäkla irriterande att knät gör ont.
Men ska testa på yoga nästa vecka tillsammans med min sambo!
Kanske blir det något annat enklare pass också...vem vet?
 

Kommentar:
#1: Helen

Men vilken fuuuusk, mitt badhus som jag tänkte prova på när de öppnat - öppnar inte förrän andra veckan i september. Jag som längtar efter att få sträcka ut mig i vattnet, älskar den viktlösa känslan man har i vattnet. Där känner man sig inte som en liten elefant =/

Svar: Aha! Ja, vi har ju öppet på vårat badhus under sommaren, men det är lite märkliga tider. I alla fall om man själv jobbar!
pcoslife.blogg.se

2014-08-26 @ 01:05:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: