ZtorZillen

2014-08-29
04:36:00

Skaffa en hobby
 
Jag har valt medvetet att inte skriva något på ett tag om bebisverkstad.
Det är för att vi har en paus.
Vi är så trötta på alla ovälkomna råd vi får.
Alla som säger "skaffa en hobby, så tar det sig".
"Ställ er i adoptionskö, så är ni snart gravida"...
"tänk inte så mycket, bara gör".
 
Vår inställning just nu är just det:
Vi tänker inte, vi gör.
Vi gör saker vi tycker är kul.
Myser med Samson.
Jobbar.
Sover.
Äter och tränar.
Ingen alkohol, inget snusande.
Leva väl, så att säga.
Det är våran nuvarande taktik. 
 
 

Kommentarer:
#1: Eleonor

Men gud, säger folk så? Alltså, ja det är väl klart att man bli uppstressad över att livet inte blir som man vill men va tusan, det ÄR INTE SÅ LÄTT att slappna av och bara göra för att någon annan säger så...

Bra att ni tagit en paus.

BTW ska jag försöka börja simma jag med, snart. Kanske, jag har sagt det MÅNGA gånger men det verkar ju aldrig bli av. :)

Svar: Tyvärr... :(
pcoslife.blogg.se

2014-08-29 @ 11:10:35
#2: C

Jag var ofrivilligt barnlös under många år(ca15). Trodde att det var kört och hade gett upp hoppet, började med LCHF och helt plötsligt blev jag gravid. Bara ett tips i all välmening från en som vet vad du går igenom(nu vet jag inte vad/hur du äter för jag halkade in hit via Biggie och har inte hunnit läsa så långt än)...

Svar: Aha! Jag äter något mellan paleo och LCHF...men håller nu på och läser in mig mycket på LCHF då jag fått så mycket tips om det! Tack..!
pcoslife.blogg.se

2014-09-02 @ 08:07:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: