ZtorZillen

2014-04-18
17:21:20

Glad påsk!
Gårdagen spenderade jag och sambon bland annat på en grekisk restaurang i Nyköping.
Vi har också bestämt oss för att satsa stenhårt på att optimera våra respektive hälsa...
För att på så sätt...när den dagen kommer...vara redo för en bebis.
Tills dess så är det inget annat att göra än att fortsätta med det positiva tänkandet.
 
Jag har tagit kontakt med en kille som är hälsorådgivare och ska vara expert på hormonella bekymmer...kanske kan han hjälpa mig att gå ner i vikt?!
 
I helgen ska jag träffa min bror, som också är en Måns-loookalike! tillsammans med mamma, pappa och sambon..
Har hört vissa rykten att bror min har en flicka med sig också..lööövvv...
Ja...åter till ämnet...
 
 
 
Det bästa med påsken är i alla fall alla ägg...och ledigheten. Så nu ska jag njuta av att vara ledig. Fortsätta med yoga och meditation och försöka att inte vara så deppig som jag egentligen känner mig...
 
 
Önskar er alla en glad påsk!!!
 

Kommentar:
#1: Tackan

Glad påsk!!

2014-04-19 @ 06:36:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: