ZtorZillen

2014-04-01
18:57:12

Blogg-tips
Hej där...
 
Nu är jag tillbaka igen. Har kännt att jag behövt en paus från bloggandet ett tag. För att få lite ny energi. Samtidigt hjälper jag min bror också med hans blogg. Han är ju bland annat personlig tränare och kostrådgivare.
 
 
 
Jag ska verkligen inte ta åt mig någon ära för deras fina jobb på bloggen...
Men ställer då och då upp som rådgivare i val av ämne till min bror Anton.
Och av gammal vana så låter han mig korrektur läsa en del av de inlägg han publicerar.
När vi va små hjälpte han mig med matematik och jag honom med svenska och skriva...!
 
Så klicka på länken (bilden ovan) och titta in på min broders blogg, som han driver tillsammans med en kollega!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: