ZtorZillen

2013-09-07
10:24:21

Itrim-läxa del 2
Vad kan jag göra varje dag, varje vecka eller ibland för att må ännu bättre?
 
Varje dag:
-meditera
-gå 10 000 steg
-laga mat från början (undvika halv- och helfabrikat)
-skriva av mig
-pussas och kramas med de jag tycker om
-välja mat av bra kvalitet
-vara positiv
 
 
Varje vecka:
-träna regelbundet
-vara mer social
-pyssla med mina orkidéer
-fixa naglarna
-fotografera
-titta på komedier (=skratta mera!)
-läsa
-lära mig nya saker
 

Ibland:
-vandra
-gå i skogen
-pyssla (=vara mer kreativ)
-prova kläder
-gå på bio
-sjunga högt

Kommentarer:
#1: Eleonor

Väldigt bra punkter, jag skulle kanske ge mig själv en liknande läxa. :-)

Svar: Varför inte? Nyttigt att stanna upp och fundera lite! ;)
pcoslife.blogg.se

2013-09-08 @ 08:50:28

Grymt bra lista! Bra att dela upp den i tre 'nivåer'!

2013-09-08 @ 19:36:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: