ZtorZillen

2013-09-24
10:29:00

Hjärnspöken
Nu har jag läst ut denna underbara bok!
EN bok som jag önskat kommit flera månader tidigare, kanske till och med ett år.
Det hade varit ett stort stöd, och jag kan tänka mig att denna kommer vara ett stort stöd för många Itrimmare i framtiden.
Jag älskar denna bok, för det känns i mångt och mycket som att jag läser om mig själv. Dels där jag har varit och dels dit jag vill komma. Jenny gjorde sin resa i mycket högre fart än jag själv.
Men...det är många tankar och funderingar som är lika i alla fall. Många hjärnspöken som delas, tjockisar emellan.
Jag önskar att jag haft denna bok, som sagt, innan...eller när jag började min resa. Som ett stöd och som något jag kunnat ha i handväskan och bara ta upp och läsa lite för att återigen finna inspirationen.
Nu har den fungerat på samma sätt för mig i alla fall. Även om jag inte är i början av min resa.
Jag tänker mer att jag är i mitten, ungefär.
Men även om jag har läst boken, så kommer jag behålla den i min handväska för att ta upp och läsa om hur härligt det är att äntligen få på sig de där snygga kläderna man bara ÄLSKAR och har drömt om att få ta på sig. SÅ;
TACK JENNY för denna underbara bok!
 

Kommentar:

Åh, vill läsa!

2013-09-25 @ 11:55:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: