ZtorZillen

2013-10-29
22:48:42

Dag 361
Dagens pass med Friskis, resulterade i minus 617 kcal. Snittpuls: 157, maxpuls: 185
Det blev en hel massa skuttande och hoppande, då det var ett medelpass.
Ramlade bara en gång i en balansövning, så jag blir bättre och bättre för varje gång.
 
När jag var som mest trött fick jag extra energi av att tänka på vilka framsteg jag har gjort de senaste året.
Blev så stolt att jag har vunnit kampen mot min inre latmask, idag.
Idag hade jag tusen och en orsak till varför jag inte skulle träna.
EN orsak till att jag skulle träna;
Att jag vill fortsätta att må så här!
Den bästa orsaken vann ju. Så nu är jag 617 kcal fattigare. Men ingen är lyckligare än mig för det!
Och det känns så skönt att jag gjorde det.
Även om det liksom fortfarande känns lite "läskigt" och jobbigt att vara den största bruden där.
 
MEN. Som Itrim-vykorten säger; hur sakta jag än springer, springer jag om den som sitter i soffan.
Så sant som det va skrivet.
 
(en dålig matdag på jobbet, till mitt försvar; jag åt salladen, INTE pizzan)
 
Bättre matval på kvällen....Nu ska jag äta lite kvällsmat!
En liten omelett kanske vore något? Bra tips på frukost...en ny favorit.
Mammas omelett är bäst!

Kommentar:
#1: Tackan

Heja dig! Jag tror det är bra att du stannar upp och njuter av vad du faktiskt åstadkommit :-) det är ju att leva livet i din nya vikt det liksom handlar om, inte en konstant strävan att gå ner mer.
Du är en förebild !!! Det vet du :-)

Svar: Å så snällt skrivet, det gör mig glad in i själen!
pcoslife.blogg.se

2013-10-30 @ 05:16:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: