ZtorZillen

2013-10-13
22:16:59

Dag 345
 
 
 
Idag har jag varit i Eskilstuna. Sambon tränar Aikido, där.
Själv brukar jag följa med då och då, mest för att träffa en kompis som bor där.
Så gjorde jag även idag.
Hade även som mål att besöka deras Itrim-center. För att handla upp mig lite på Itrim-måltider.
Imorgon börjar jag. Nu har jag allt jag behöver, för en nystart. För att bli mer pepp!
 
 
Denna vecka har jag ätit bröd.
Min svaghet nummer ett.
Vitt bröd, har jag ätit.
Jag märker det i hela kroppen. Har fått finnar i ansiktet och det kliar i hårbotten.
Har nämligen en släng av psoriasis, och den verkar bli värre av gluten.
Magen har också svullnat hela 4 cm!!!
Kan ni fatta?
Detta är sjukt. Jag måste sluta med gluten. Det är inte bra för mig.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: