ZtorZillen

2013-11-20
10:57:38

"Kanelbullar"
Även på detox/Itrim, går det att baka.
Jag har fått ett recept på "bullar", det är mer som en rulltårta..med massor av kanel.
 
 
Den är glutenfri och gjord på i huvudsak ägg och mandelmjöl.
 
Så här blev det färdiga resultatet. Kunde gott haft i mer kanel i, men jag var lite feg då det var första gången. Salt skulle man också ha i receptet, men det skippade jag och jag tror att det var bäst så...!
Är sjukskriven i dag då ryggen värker...så nu ska här mysas så gott det går...
 
 

Kommentarer:
#1: jannica

Smarrigt, kul de kan finnas alternativ till "riktiga" bakverk :)

2013-11-20 @ 15:19:14
#2: Lavendla

Så gott det ser ut vill du dela med dig av receptet?

Svar: Har det någonstans på mailen..ska leta...får se om jag hittar den igen...!
pcoslife.blogg.se

2013-11-20 @ 17:49:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: