ZtorZillen

2013-11-19
02:29:00

Jag vet inte...
Jag vet inte om jag har lagt upp denna bild förut eller ej.
Men just nu tittar jag på denna bild lite oftare än andra bilder. Försöker återigen hitta det där drivet som jag har stundtals, den där glöden och bränsletillförseln som får glöden att återigen bli en klart brinnande låga av motivation.
Den här bilden får mig att le och finns därför i min egen lilla motivationsmapp som jag har på datorn, där samlar jag bilder som får mig att le. Att bli inspirerad och pepp. Idag har denna bild gett mig mer pepp och fått mig att besluta att jag ska satsa hårt mot nyår!

Kommentar:
#1: Tackan

Ja men man känner verkligen att det går ju faktiskt att förändra sig.

Svar: Ja! Inget är omöjligt!
pcoslife.blogg.se

2013-11-19 @ 19:36:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: