ZtorZillen

2013-11-06
22:03:02

Dag 369
Idag har temat för kvällen varit pyssel. Virkning.
Håller på att virka strumpor efter ett drops-mönster.
 
 
Dagens mat; frukost, lunch, kvällsmat
Dagens vatten; 1,0 liter
Dagens steg; okänt
Dagens motion; 30 min simning
 
När jag var i Eskilstuna förra veckan fick jag se något som gjorde mig lite extra varm i själen.
Garn-graffitti..! Häftigt va?
 
 
Vad gäller vikten och så..tänker jag att det snart är dags att väga och mäta mig igen..
Kanske dags för foton också.
Vill nog vänta ett tag till, men vi får se!
 
 

Kommentar:
#1: Tackan

Älskar stick och virk grafitti :-) man blir så glad.

Tack för svaren vet inte om jag skrev det. Det är helt klart ett spännande område dom jag skulle kunna tänja mig att jobba med.

Svar: Ja, visst blir man glad?! Vad jobbar du med nu då?
pcoslife.blogg.se

2013-11-07 @ 19:25:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: